apart volk :P

22 juni 2009 - Nyíregyháza, Hongarije

hoihoi daar in Nederland.

We hebben onye eerste week er op zitten, inmiddels worden we wel aan het werk gezet :P

Een paar ochtenden geleden moest Aniek mee helpen met gras maaien. De grasmaaier was kapot, dus het moest met de hand. Het zweet brak haar aan alle kanten uit en... ze heeft haar eerste blaar :P De mannen bleven maar zeggen dat ze een siesta moest gaan houden en dat ze moest gaan zitten, maar ze raken nu wel gewend met ons en het werk uit handen geven. Gelukkig.

Vorige week (zelfde dag dat ik de laatste blog schreef) hadden we uit beleeftheid gewacht om een hond te zien van een van de verzorgers. Gelukkig maar, want met dat haar honden naar buiten stormden, kwam er een leeuwenwelp mee gelopen. Een echt knuffeltje en Aniek was er niet meer bij weg te slaan. En ik had meer interesse in de Labrador, hoe dom kun je zijn, we konden een leeuwenwelp op schoot nemen. (leefde bij haar in huis vanwege een operatie aan haar gebroken poot.)

Het weekeind was nog vreemder. Sugie (het meisje waar we de eerste blog schreven) nam ons mee naar een activiteit (nacht der Museums) met allemaal muziek en dans en lekker eten. Daar leerden we wat dansers kennen en voor we het doorhadden hadden we ja gezecht op een uitnodiging om naar een tuinfeest te komen, gisteren. We hadden elkaar net een hand gegeven! Meer later, ik moet nu de zeehonden voeren.

ps: De verzorgers maken al grapjes dat ik de zeeleeuwenshow moet gaan geven :P