groetjes

13 juli 2009 - Nyíregyháza, Hongarije

hoihoi schatjes!!

Weer een weekje voorbij! Opnieuw een fantastische week gehad!

Helaas, foto's is nog niet gelukt. De computer reageert niet op de camera :(

Ik weet niet precies welke dag ik de laatste dag geschreven, maar vrijdag(3-7) hebben we een feestje gehad met de verzorgers. Een geweldige avond, na werktijd hebben we ons verzameld en zijn we naar het bos gelopen. Potje voetballen, lekker eten en veel drinken was het programma. Nou dat is ook gebeurt, we hebben urenlang voetbal gespeeld  (ik was een topwaardeloze keeper) en Aniek heeft nog steeds last van haar benen. Het was de mooiste voetbal die ik gezien heb, geen regels, alleen het bos in is uit. Hens werd af en toe aan gedaan, maar verder was het enige dat nodig was, hard de bal in het doel trappen. Om de bal te verdedigen sprong Aniek bij mensen op de rug en hebben we hier en daar blauwe plekken, maar jah... uiteindelijk weet niemand wie er gewonnen heeft.

zaterdag(4-7) hebben we in Tokaj doorgebracht. We zijn daar een paar uurtjes wezen kajakken met wat mensen die we hier hebben leren kennen en daarna de avond afgesloten met een heerlijk Tokajwijntje.

zondag(5-7) heb ik weer de hele dag gewerkt en Aniek heeft heerlijk niks gedaan... Ik mag tegenwoordig met Gino werken, onze geliefde zeeleeuw. En omdat er dinsdag een tekort aan mensen was, stond ik in de zeeleeuwenshow (A) Echt heel tof, de directeur heeft me gezien met Gino en ik mag vaker met de zeeleeuwen werken, ben benieuwd.

Maandagavond ben ik met Aniek heerlijk uit eten geweest, we hadden de hele avond in de stad doorgebracht. Ook moest ik maandag met een paar kinderen vissen (ontzettend voor lul gelopen met een rieten hoed op m'n kop en vishengels in de hand) voor verrijking voor Jorec (lieve beertje) hier komt nog een filmpje van op het internet, Jorec vis vangen.

Verder weet ik het niet meer gronologisch te vertellen, dusss,,, alles door elkaar.

We hebben kleine babypanters ontmoet, heeeel schattig.

We zijn deze week een paar keer naar de pub geweest met mensen die we hier ontmoet hebben, heel gezellig, Aniek is vrijdagavond bij een karaokeavond beland.

Woensdagavond waren we uitgenodigd voor een etentje, verjaardag, euhh mijn geheugen werkt niet meer helemaal, we zijn ook nog bij een miniconcertje geweest...

Gisteren (zondag) werden we om half 9 opgehaald om te gaan berg beklimmen. We hebben de hele dag in aan de voet van een rots doorgebracht met iets van 10 mensen, bijna allemaal klimmers, sjugie, Balach, Aniek, Dorie, Mark (vriendjes) en klimmers die we niet kennen. Lekker niks doen, af en te klimmen (alle spieren doen zeer, zowel bij aniek als bij mij), stukje wandelen, waterval bekeken en lekker eten. Tegen 10 uur waren we weer thuis.

Is echt apart, je wordt hier overbeladen met eten. Bijvoorbeeld zondag, we hadden ontbeten in het hotel, vervolgens Mark met 'wil je een ontbijtje' , komen we aan bij Balasch en Sjugie (die hadden die avond daarvoor feestje gehad met inmiddels ook bekenden van ons) konden we aanschuiven bij het ontbijt, vervolgens stoppen we ergens bij een winkeltje om eten te halen (soort brunch geloof ik :P) en ook tijdens het klimmen steeds eten en we zijn geeindigd bij een Büfe.

vanavond wordt hier gekeken hoe ik foto's op het internet kan krijgen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oma en Martin:
    13 juli 2009
    Hoi Marloes,

Hartstikke leuk! Ik zie wel, jullie hebben het heel goed naar de zin en volgens ons alleen maar vakantie en eten. Doe maar niet te veel drinken. Stewart is hier nu Megan en Murron ophalen. Morgen gaan ze voor 10 dagen naar Engeland. Wanneer komt Jeroen bij je voor vakantie? Mis je hem al? je bent alweer bijna op de helft, toch?

Hartelijke groeten en kusjes Oma en Martin
  2. Marloes:
    14 juli 2009
    tuurlijk mis ik hem!!!
    Donderdag komt hij deze kant op :)blij. Hij blijft hier 9 dagen en vertrekt weer op mijn verjaardag, 25.

Het is niet helemaal vakantie hoor, we werken ook nog wel overdag, alleen werken we heel relext. Wanneer we weer terug zijn in Nederland moeten we wel wennen aan het snelle leven.

XXX
  3. Mam:
    14 juli 2009
    Hé levens genieters!!!! Geweldig leuke ervaring toch?? Leuk dat Jeroen komt toch? Jááh nog een paar nachtjes en dan word je al weer 19. Als jij jarig bent, zitten wij in Turkije. We vertrekken Zondag al. Ik weet alleen nog niet hoe laat. Best spannend hoor, alleen met de boys. 't Zal wel gezellie worden hoop ik. Ik zal een paar foto's maken en die naar je toe sturen. Geniet er van meiden en ik wacht de foto's van jullie rustig af. xxxxxxxx mam
  4. dineke:
    20 juli 2009
    hey
    nou gaat goed zo te horen daar.
    nou gelukkig maar dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    nou nog een fijne tijd daar
    doe aniek de groetjes
    kus dineke