nog een paar dagen!!!

16 augustus 2009 - Nyíregyháza, Hongarije

dag schatjes,

Nog even en dan komen we weer naar huis. Dit is geloof ik ook meteen mijn laatste bericht hier, omdat het de komende week heeel druk wordt.

De afgelopen tijd is er niet zoveel bijzonders gebeurt. Alleen werken en af en toe een feestje, alleen wordt dit een krangzinnige week!

Gisteren is hier een festival begonnen met dansers vanuit heel europa, erg gezellig dus. Feestje gehad gister en nu ben ik er weer (de dansers slapen in een school) Morgen misschien weer en woensdag hebben we een afscheidsfeestje van de dierentuin.

Okey toch niet laatste mail., ik moet weer terug, vertel later meer

1. Oma en Martin:
    17 augustus 2009
    dag mn lieve meid maak er nog even wat moois van, en hoop dat wij je gauw zien .Goede reis en tot dan kusje.
  2. Alies van der Vecht:
    Hey Marloes,

Nou, het zit er dan bijna op. We zullen het wel horen te zijner tijd. Onze vakantie zit er ook weer op. Wel lekker weer gehad. De reis ging heel goed. Vandaag weer begonnen. Net een migraine aanval gehad. Nu dus ff bijkomen. Tot snel en knuffels van ons.