nog 3 weekjes!

1 augustus 2009 - Nyíregyháza, Hongarije

dag schatjes!!

We hebben hier een lekker rustig weekje gehad, naast werken niet veel gedaan... Voor de verandering hebben we een keer niks bijzonders gedaan :P

Naja niet helemaal waar, Aniek heeft bezoek gehad. Bart en Moniek kwamen langs op hun weg naar Transylvanie. Donderdag tegen half 3 kwamen ze aan op de parkeerplaats van de dierentuin. Aniek heeft ze de dierenuin laten zien en daarna hebben we met z'n 4en wat gegeten. Vrijdag zijn ze naar Tokaj afgereist om dezelfde wandelings als Jeroen en mij te maken en het stadje te zien. Tokaj is echt een prachtig plaatsje.

Vandaag is Aniek weer gewoon aan het werk gegaan en ben ik met mijn 7e dag bezig. Volgende week nog en da heb ik 14 dagen achter elkaar gewerkt. :(Je moet wat voor je vakantie over hebben.

We zijn ook eindelijk aan ons schoolwerk begonnen, het echte computerwerk tenminste. Dus 3 weekjes om alles in elkaar te flansen.

Jaja 3 weekjes nog en dan gaan we alweer naar huis. We beginnen het onderhand wel erg te missen thuis hoor, ik mis zelfs Richard (ookal zal hij dat niet snel snappen) Het is ook wel goed geweest denk ik, wanneer we weer naar Nederland komen. 2 maand is lang genoeg, je mist het allemaal wel, maar nog niet te veel en je bent het land en werk dan nog niet zat. Ik ga nog steeds met plezier aan het werk, maar ik ga straks ook met plezier naar huis.

Ik ga volgende week naar het aquarium om te werken, maar vanwege de zeeleeuwen en zeehondjes krijg ik nog niet alles mee van wat er in het aquarium gebeurt. Het is wel gaaf, bij de zeeleeuwen begon ik eerst omdat er tijdelijk man-tekort was en nu moet ik er nog iedere dag in. :)Ik doe niet de show hoor, maar wanneer Gino zijn showgedeelte gedaan heeft moet ik hem rustig houden. Hij verstoord namelijk de rest van de zeeleeuwen (puur omdat hij de meest ondergeschikte is). Naast showdingetjes ben ik ook degene die de training met Gino doet:)

Het is nu aan mij om Gino aan te leren achter de schermen te gaan en wat nieuwe dingetjes te leren. Edit weigert namelijk met Gino te werken, dus vang ik het op. Maar jah, wanneer ik weer naar Nederland ga moet ze het ook opvangen. Niet zo heel slim dus, als ze Gino niet kent. Morgen ga ik proberen met Alf (Edit's lieveling) te werken, spannend.:)

Maar goed, ik ga maar eens met m'n luie .... in het meer liggen. Ik heb een luchtbed gekocht waarmee we ons urenlang op het meer kunnen vermaken. Ik ben ook bestolen bij het meer, mijn slippers zijn gejat. En ik heb ze nog maar 3x aangehad. Best sneu om slippers te stelen :P

PS: Laurientje wat is je postcode?

1. Oma en Martin:
    2 augustus 2009
    harstikke fijn dat je gauw thuis komt , en als je dan bij mamma bent willen wij ook graag ontmoeten.Of misschien kom hier dan wel en dan met Jeroen he .Nou mn meisje tot dan dan xxxxxxxxxxxxxxxxx