26 juli 2010 - Innsbruck, Oostenrijk

jaja, mijn verjaardag is inderdaad weer in het buitenland gevierd! we hebben het lekker op een terras gevierd.

bedankt voor alle reacties!

afgelopen dagen zijn we de bodensee rond gefietst, wat veel fietsers daar! heel veel gezinnen op de fiets en waarempel, ook een stel op de tandem! die hadden 3 dagen van te voren besloten om op de fiets naar italie te gaan. Jeroen heeft ze maar even geholpen, de remmen liepen aan, band zat scheef aan de fiets en we hebben ze ook maar een reserveband gegeven voor het karretje dat ze mee droegen. Die banden vind je niet veel in het buitenland. We konden ze goed helpen met wat tips, wel leuk, wat de mensen in Arlon voor ons konden betekenen (vorig jaar waren zij ook op de tandem rond geweest) konden wij voor deze impulsieve mensen betekenen. De grootste tip die we in Arlon hadden meegekregen was water meenemen. Ik weet niet of Jeroen het genoemd heeft, maar we hebben 1,5 liter ijs meegekregen vanuit Arlon, waar we toen dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Zij hadden zelf uren in de zon doorgebracht zonder water. Geloof me, we hebben de afgelopen weken zoveel water gedronken dat het lichaam helemaal van slag was.

De afgelopen dagen hebben we veel regen gehad,alsof het 3 weken lang voor ons opgespaard is. het bleef maar naar beneden komen! Bij de bodensee hebben we dan ook veel uit het raam gestaard. Wat trouwens echt prachtig was, we konden prachtig naar zwitserland aan de andere kant van de bodensee kijken en zien hoe daar de bliksemschichten naar beneden kwamen. En wij zaten daarbij droog.

We hebben gisteren een beetje gesmokkeld en zijn 153 km met de trein geweest. De bergen zijn hier zo verschrikkelijk hoog, en te druk om te fietsen. We zijn nu op ongeveer 900 hoogte

i moet nu stoppen met schrijven, ik hou de reseptiecomputer bezet

1. petra bax:
    27 juli 2010
    Hey,

Wat laf:P (ik doe het jullie echt niet na hoor). En marloes nog gefeliciteerd!!!! (ik ben mijn mobiel kwijt, dus kon niet smsen:S) maar tot over een paar dagen:D. Ik heb wel benieuwt hoe breed jullie nu zijn:P

Groetjes -xxx- Petra
  2. Oma en Martin:
    5 augustus 2010
    Hoi familie,heel leuk de berichies en wat jullie allemaal beleven.Hoe is het met je hondje of is het inmiddels een hond.Nou tot de volgende keer ,en kom je al weer richting huis? Groetjes O en M.kuuuuuuuuuuuuusjes
  3. Alies van der Vecht:
    21 augustus 2010
    Hey Marloes en Jeroen (en Tuck niet te vergeten), waar zijn jullie nu? Wij zijn inmiddels alweer een week terug van vakantie. Leuk gehad hoor, wel kort. Heb je geen tijd meer om te schrijven, want ik zie niks meer, haha. Vanmiddag denk ik even naar de braderie in Hasselt. Lijkt me wel even gezellig. Tot gauw en fiets ze nog even. xxx