eindelijk het land uit

8 juli 2010 - La Roche-en-Ardenne, België

Het is afzien,  genieten en je vergeet de tijd!

Hier even een krort bericht van ons vanuit belgie, ze moeten zo al snel weer door want omdat ze in de alpen de tour willen wien huren we een auto om daar te konen:D

Het fietsen met tandem, kar en alle bagage is zwaarder dan gedacht. Het ene moment sta je bijna stil en het volgende moment ben je 7 kilometer aan het afdalen, dan ben je wel blij dat je een helm op hebt.

4 juni gingen we eindelijk bij Maastricht de grens over, en ver! Het idee was om net onder Maastricht een camping op te zoeken, maar dat was in Belgie nog niet gemakkelijk, we hebben 40km rond gefietst waarna we door een plaatselijke ober richting een hotel werden gestuurd. Het liep nog net iets anders, uiteindelijk sliepen we bij een bed and breakfast in de tuin. De volgende dag gingen de eigenaren van het huis op vakantie en stonden wij nog in de tuin, appart :)

We hebben de tour gehaald! Mooi om mee te maken, jeroen was helemaal in zijn nopjes. Foto's komen nog (wanneer er een computer is die wel functioneerd). Op naar de volgende etappe

We hebben net 2 daagjes in La Rouche achter de rug, door het fietsen vergeet je soms dat je op vakantie bent.

We kunnen niet zo veel vertellen, we willen vandaag nog naar Arlon.

1. Alies van der Vecht:
    8 juli 2010
    Ha Marloes en Jeroen,

Afzien dus, nou dat kan ik me voorstellen. Laat maar zien dat jullie het kunnen, knap hoor!! Ook wel een beetje vakantie vieren hoor.
    Succes, knuffel van Alies en de rest
  2. Mam:
    9 juli 2010
    Hé toppers!!!!!!! Houd de moet er in hè. Ik kan niet wachten tot er een paar foto's bij komen. Hoe gaat het met Tuk? Kan die het nog een beetje vol houden?
    Succes met z'n drietjes en wel voldoende genieten, dit maak je niet zo vaak mee. XXXXXXX Mammie
  3. Marloes:
    9 juli 2010
    Het was tot nu toe nog niet echt vakantie vieren, viel een beetje tegen, alleen maar fietsen. Nu gaan we de route zodanig aanpassen dat we ook nog een beetje vakantie kunnen houden, route uitstippelen op het internet.

Met Tuck gaat het steeds beter, hij heeft alleen het probleem dat hij niet weet wat hij moet beschermen, hij gromd naar alles wat op twee benen loopt.