woensdag gaat het gebeuren!

23 juni 2010 - Leek, Nederland

Ja ja, het staat er goed, nog zeven nachtjes slapen en dan gaan we fietsen!

We moeten nog de laatste dingetjes regelen. Steeds denk je dat je alles bij elkaar hebt en dan komt er weer iets nieuws op het lijstje.

Twee weken terug hebben we een proefritje naar Duitsland gemaakt, dat ging best goed. Bij ieder dorpje dat we tegen kwamen werden we aangekondigd door Tuck, hij brulde alles bij elkaar, daar moet nog aan gewerkt worden, maar ook dat komt wel goed.

We hebben er zin in! Eerst naar de tour en dan oosterijk, verder... geen idee, geen planning. Wordt prachtig.

de fiets die het allemaal moet doen...

1. Léonie:
    27 juni 2010
    Hee Marloes!
    Gaaf man, een fietstoer! Ben ook in Papendrecht geweest, erg mooi daar..
    Veel plezier!
    Liefs Léonie.
  2. Alies van der Vecht:
    2 juli 2010
    Hey Marloes en Jeroen. Toppie man, ik had niet begrepen, dat jullie de hele reis op de fiets gingen doen. Nederland-Brazilie is op dit moment 2-1. Gaat goed dus. Heel veel succes met jullie reis en veel plezier. Linda heeft het niet gered. Ze moet het een jaar overdoen, helaas. Dikke kus voor jullie.
  3. Evelien:
    8 juli 2010
    Het lijkt me ook erg zwaar.... berg op..pfff.. Dan maar wat kortere etappes. Geniet ervan!!
    Veel liefs van hier!!
  4. Evelien:
    8 juli 2010
    Heee Jeroen.... Nog 'ehh..Deu IJsthee' besteld?