laatste berichtje van dit avontuur

27 augustus 2009 - Leek, Nederland

Dag allemaal,

We zijn weer veilig in Nederland, zonder al teveel problemen kwamen we afgelopen zaterdag in Duitsland aan.

Vorige week hebben we een hele week feestjes, dansavonden, etentjes en dingetjes gehad. Geen één avond waren we voor 2 uur s'nachts thuis en de volgende morgen was je weer netjes om 8 uur op je werk. We waren dus echt helemaal op, maar het was zeker geslaagd!

De laatste dag kregen we teveel cadeautjes, waardoor het passen en meten werd om alles mee te kunnen krijgen. Ik was wel even blij dat we al wat spullen hadden meegegeven aan de broer van Aniek.

Het is wel weer even wennen in Nederland en zijn cultuur, maar we zijn al weer redelijk ingeburgerd. (Af en toe praat ik nog met hongaarse woorden, maar dat neemt al af):P

Volgend jaar juni blaas ik de reislog weer het leven in. De bedoeling is dat we beginnen in Spanje en de hele middenlandse zee rond gaan met nog een tussenstop in Hongarije. Wie weet gaan we nog wel even in Hongarije werken (in de dierentuin bijvoorbeeld). Hoelang we over de reis gaan doen, weten we niet. We hebben geen doel; alleen werken, rondreizen en veel rondkijken. Wat we na de middenlandse zee gaan doen weten we niet, maar dat horen jullie volgend jaar wel weer.:)

Szia

1. Alies van der Vecht:
    27 augustus 2009
    TOF!!! zeker doen!! Geen Tenerife meer dan? xx Alies
  2. Marloes:
    7 september 2009
    tuurlijk wel, tenerife is ook spanje hé ;)
  3. Lisa Hendrikx:
    7 september 2009
    Hoi Marloes,
    Ik las je berichtje op mijn site. Leuk dat je me gevonden hebt. Tenerife is echt heel leuk. We hebben al veel leuke momenten beleefd zoals je kunt lezen. Mocht je vragen hebben dan kun je me ze altijd laten weten dan zal ik ze beantwoorden. Groetjes, Lisa
  4. Oma en Martin:
    1 juli 2010
    Hoi Marloes en Jeroen
    Mooi dat jullie dit doen , groot gelijk.
    We hebben bericht van de Groene Welle gehad dat je wordt uitgenodicht voor diploma uitrijking. Ga je niet moet je de school
    daarvan in kennis stellen. vergeet niet om je studiefinanciering stop
    te zetten [incl. ov kaart] Gr. Oma.