Nog 4 weekjes

9 mei 2009 - Groningen, Nederland

Over 4 weken is het zover!

Eindelijk hebben we een contactpersoon in Hongarije!

Nu moeten we alle voorbereidingen gaan treffen, en een koffer regelen (die heb ik niet eens). Het meest zie ik op tegen de mogelijke spuiten die ik moet halen, ik durf niet eens de huisarts te bellen met de vraag; welke spuiten moet ik hebben?

We weten op dit moment nog niet zoveel, maar als het goed is(!!) hebben we een slaapplaats, anders wordt het een hele lange kampeervakantie. Maar dat gaat allemaal goedkomen!

Ik vind het allemaal heel spannend en ben bang dat ik Nederland en de mensen hier heel erg ga missen, vooral mijn vriendje...

Ik hou jullie op de hoogte!

1. Alies van der Vecht:
    9 mei 2009
    Heej Marloes, leuk joh, ik zal af en toe eens kijken hoe je het hebt. Enne... maak je niet druk om die spuiten. Als je zegt dat je naar Hongarije gaat, weet de huisarts wel, welke spuiten je moet hebben, dus ik zou helemaal niet vragen welke je moet hebben.

Succes en dikke knuffel

Alies
  2. Oma en Martin:
    9 mei 2009
    Heel leuk maar waarom gaat Jeroen dan niet mee,of is het voor school.Veel liefs en dikke kus.p s pas goed op je zelf.
  3. Marloes:
    10 mei 2009
    Jeroen wil me nog wel een keer opzoeken voor een week, maar hij gaat niet mee nee.
    Het is namelijk voor school, stage, 10 weken werken in de dierentuin
  4. Mam:
    10 mei 2009
    Hé meissie leuk dat je dit op deze manier doet. Het is ook beter dat wij voor Turkije spuiten halen maar het is niet noodzakelijk. Dus doen we dat lekker niet!! Houd de site leuk bij goed??
  5. Helga:
    11 mei 2009
    Heej Loesje.

Op de site van Meditel kan je zien welke prikken je moet hebben.
    En die vergoed ook alles als je bij Unive of Groeneland verzekerd bent. Je kan in iedergeval kijken welke spuiten je moet hebben. Sowieso de DTP prik denk ik.

Liefs Helga
  6. Patty:
    13 mei 2009
    Heey Marloes,

Nou su6 allemaal maar met je slaapplaats! Zal regelmatig hierop kijken!! Tot woensdag miss voor mondeling examen, hopelijk weet je dan wat meer.

Xxxx Patty
  7. Mam:
    21 mei 2009
    Hé meissie, wel ff updaten hoor! Je hebt de eerste spuit toch al gehad??? En hoe voelt je arm nu?