We hebben informatie

16 mei 2009 - Hattemerbroek, Nederland

We hebben meer informatie!

We hebben een contactpersoon en deze meneer ook gemailt. Nu bleek uit het antwoord dat we een hele verkeerde naam hadden. "My name is Zsuzsa Petro and I'm the head of education department. I'm your contact person :-)" legt hij vriendelijk uit :P
Er is een hotel voor ons gereserveerd, vanaf 12 juni t/m 21 augustus hebben wij een slaapplek.

We moeten elke dag van maandag t/m vrijdag werken en hebben het weekend lekker voor onszelf.

Tegenover het hotel zijn 2 meren te vinden waar we (ik in ieder geval) heerlijk kunnen zwemmen. Een bikini ga ik zeker inpakken! Waarscheinlijk is het daar mooi weer terwijl we daar zitten, warmer dan in Nederland, dus dat zit wel goed.

Ook moeten we toch een prik halen, in mijn geval wel twee. De tetanusprik en de rabies, ik krijg al jeuk als ik er aan denk :P Ik moet maandag maar eens de huisarts bellen... bah.

Ook nog iets anders buiten Hongarije om, ik heb nog een stage te pakken !! Tenerife, whale watching! Super land om lekker op een boot en strand je stage door te brengen. Woensdag was menner Bentham bij ons op school. Ik wou alleen meer informatie en mijn sollicitatiebrief geven, maaaar we hebben ook meteen een overeenkomst getekend, ideaal, zo snel is het me nog nooit afgegaan. Maar goed, dat is voor volgend jaar, nu eerst naar Hongarije.